bästa

Alltså torsdagar är ju fan underbara. Om man kommer hem vill säga, vilket jag gjorde idag så good for me.
Slutade 9.30, gick på stan en stund med Freja och Sandra. Köpte tre par örhängen, två sån där earblabla (kan inte stava till det, men sådana som man klämmer fast uppe på örat) och ett par med kors på. Alla kostade 30kr st! Paulina har fyndat!

Sen åkte jag hem och tänkte att jag skulle sova lite men kunde inte, så åkte till gymmet, körde på, kom hem, duschade, la mig i soffan och hamnade i koma helt och hållet ist. Herregud, vaknade efter mycket slit med att få upp ögonen! Jävlar i mig alltså!! Så nu tvingar jag ut ludde för att gå ut och gå med mig, mehe.
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0