spring för livet om det är dig kärt

Från att ha haft en av de sämsta dagarna på hur länge som helst till att få en super bra dag.
Började med sovmorgon, en lektion och sen smet Sandra och jag ner till stylist salongen och bokade håltagning i örat för min del.
En stund senare gick en nervös Paulina till körskolan och satte sig på väntebänken och trodde att jag hade fått även denna dag om bakfoten men nej körskoleläraren ropade upp mig och jag satte mig i bilen.

Det gick mottligt bra men jag vågade inte köra tillbaka till körskolan..mes jag är.
Sen gick jag glad som en sol tillbaka till skolan med en glass i högsta hugg och solen skinandes i mitt ansikte.
Det fruktade Iv-valet varade bara i ca 30-40 minuter och ja där slutade min skolfredag och ja jag har haft en bra dag gott folk.

Foto av: Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0