It´s as simple as A, B, C

Sjukt skönt att solen lyser in i rummet, synd bara att allt damm syns...måste nog städa..sen.

Detta har inte varit min vecka tror jag.
Jag har svurit allt för mycket, stört mig på folk allt för mycket och jag har varit allmänt arg.

Som i torsdags, min väska går sönder! Jag hade min bag väska och så gick dragkedjan av, eller alltså den som man öppnar själva kedjan med. Så jag fick gå omkring med en öppen väska på stan. Då svor jag som aldrig förr, inombords.

I fredags åkte jag buss till skolan på morgonen. Då sitter det en jävla Vretabonde och gubb-snor-harklar sig hela vägen till Vreta skolan. Om jag var kapabel till att slå ihjäl någon hade jag definitivt slagit ihjäl den killen. Sen satt det en annan snorunge och blåste bubblor med sitt tuggummi, såna där hårda bubblor. Henne hade jag också lust att klippa till!

Ni ser, agritionsproblem?!?
Tur att jag är en mes som inte vågar göra det jag tänker för då skulle jag nog sitta inburad vid det här laget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0