Just a thought

Man tänker på en grej och senare pratar någon om det eller så blir det tvärt om vad man tänkt.
Alltså som igår satt jag och tänkte om jag skulle följa med till Skänninge marknad eller inte. Jag viste inte om jag hellre ville sola hemma men så valde jag Skänninge för jag tänkte att: nae men jag kan ju alltid sola imorn!
Vad äre jag ser på himlen om inte massa moln idag? Så det sket sig.
Sen satt jag och tänkte för några dagar sen att vad hände med Ricky Martin? (Satt och tänkte på musik man lyssnade på som liten så kom jag att tänka på hans låtar) och så slår jag på tv:n nu och då är det Ellen DeGeneres show och vem uppräder där om inte Ricky Martin och så har han tydligen släpt en ny skiva.
Fan vad jag tänker..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0