I´m not broke, I´m just a brokenhearted man

Jodå så att här var det livat.
Not..

Har jobbat lite, chillat lite, ätit massa, varit i skolan lite osv osv.
Var på MK med Anka, Vicktoria och Anna i ankis klass igår. Trevligt trevligt. Var dock trött som vanligt.
Måste börja dricka kaffe eller något, det håller fan inte längre.

Vaknade av att jobbet ringde klockan halv sju i morse och väckte mig (hade sovmorgon), svarade och lät som en strypt get sen somnade jag tungt igen.

Gick sedan till skolan äcklig, ful, ofräsh you name it men jag klagar inte! Behövde ju trotts allt bara vara i skolan i ca 60 min sen slutade jag. Blev dyngsur på vägen till bussen och när jag väl kom hem slängde jag mig som en val i soffan och somnade.

Nu däremot sitter jag och letar skor, tror jag ska gå på skojackt imorgon eftermiddag. Hittade ett par snygga och inte allt för dyra och sen hittade jag de perfekta skorna med det inte så perfekta priset..SÅÅ aa brukar vara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0