Highway man

Nu kära vänner sitter jag här igen och tänkte skriva några rader.
Denna vecka har vädret gett med sig och givit oss sol och värme, känns som att sommaren började denna vecka bara för det.
Denna vecka har jag fan gjort mer än vad jag gjort under hela sommaren känns det som!

1.Jag har solat med Olivia och Freja.
2.Varit på måndagsklubben i Motala med Malin och Anki, lyckad kväll!
3.Skulle snackat nollning som slutade i en fika för att 3 av ca 25 stycken av klassen dök upp (skämmes!).
4.Har åkt och solat och badat (!!!!!) med Anki, det var sååå skönt! Brände dock söönder min rygg och svanskota! Fyfan.
5.Vart en spontanresa till smultronstället med Anki och Malin.
6.Och idag vart det Skänninge marknad med pappa och kompisar till familjen. Köpte majsbollar och fick en ännu värre bränna på ryggen (helt galet vad det svider, har smörjt in mig med en hel flaska "efter sol")

OH HEREGUD kanske ni tänker nu meeen då ska jag chocka med att på lördag blir det Liseberg! Meheh
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0