Brighter than the sun

Igårkväll hämtade jag upp Olivia och Freja och vi åkte hit för att kolla på skräckfilm. Vad passar då bättre än att det är mulet på himlen och att strömmen laggar! Joo men vi kollade och jag....fattade inte ett jävla skit av första filmen? Satt som ett frågetecken och sa: "Asså VA?!" typ hela tiden. Men sen kollade vi på början av en till film och då går strömmen igen. Lägligt. Sen gjorde Freja nästan på sig av skräck när det kom en fjäril mot henne i mörkret!

Idag då, jooo men började jobba 8 i morse. Det var en upplevelse, på ett roligt sätt. Efter det gick mamma och jag till Ming och åt oss fulla i magen och sen gick vi en runda på stan. Nästa vart maxi och efter det var jag död så la mig och sov när vi väl kom hem. Synd det för nu är jag pigg. Men vad ska man göra?

Imorn blir det att fira Gaby som fyllt år med massa tjejer, trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0