Tisdag

Valdebatten va riktigt intressant tyckte jag! Många hade mycket bra att säga, de flästa hade liknande åsikter och vissa förstod jag inte riktigt vad dom gjorde där. Som typ pirat partiet? Deras ändå riktiga ämne är ju fildelning, kanske inte den viktigaste frågan här i Sverige om jag får säga vad jag tycker. SD är ju också lite lustiga.

Efter debatten så träffade jag på Pernilla så hon åkte med i bilen. På torsdag ska vi "spa á" i simhallen! Fint.

Annars har jag bara varit och tränat och nu sitter jag här nyduschad, färdig gjort, och trött vid datorn. Ska sova vid tio ikväll tror jag! Har aldrig hänt förut så skulle va skönt.


Kommentarer
Postat av: Robin Johansson Heljasvaara ( musik ironi killen )

Ja det var ganska intressant, du har helt 100% rätt till att inte Pirat partiet hade mer åsikter om allt annat, men det beror på att det är ett så kallat "en åsikts parti" alla kallar det olika men jaja.. De har bara en åsikt att komma med. Som till exempel Feministerna de har bara svar och fråga om jämnställdheter och inget annat, det är många partier som har samma åsikt. Det sägs att Hell's Angels har skapat ett parti med ( vet inte om det är sant ) och de vill bara ha bort poliserna från Sverige och inget annat. Så de är inte ensamma.. Men du har rätt, de borde inte vara med på en debatt. Sverige Demokraterna hade ju lite mer att komma med men dom är som sagt inte riktigt "där" än. Skriver detta bara för ja är lite onykter, är inte så jobbig vanligtvis.

2010-09-17 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0