that is not the city i like

Hey Mari! Wihi har varit ute och gått (sprungit typ 1/3 av det jag gick eftersom det vart mörkt och jag var rädd). Lite mysigt till en början men efter tag vart det bara blött och kallt. Kom in lagom till halv åtta hos mig började, awsome! Nu tänkte jag räkna lite matte och lägga in alla mina 1 miljon bilder på datorn igen. Ska ta med några till lektionen imorgon. Håller på med en egen hemsida med mina egna bilder, spännande!

Annars då, jorå det rullar. På tosdag åker Ankas föräldrar iväg så då ska jag vara hennes mamma och ta hand om henne, mata henne och byta blöjor. Mysigt, verkligen! Så ja slutet av veckan ser jag fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0