Yeah i'm sorry, i can't afford a ferrari, But that don't mean i can't get you there

ÄNTLIGEN FICK JAG MIN AVOCADOSOPPA! Och det smakade juvligt. Men nu är mitt stora problem igen att jag är övermätt. Andra gången jag är proppmätt idag....jag lyckas, jag lyckas!

Matchen i dag blev 19-19 och laget/brudar/ vi va himla bra! Riktigt kul att spela när vi kör handboll på riktigt. 
Kom hem med en bula på knät och en bula under halsen rikare.

Är ganska trött efter igår, som förövrigt var väldigt trevligt! Jävligt härliga människor! Det tackar jag för.
Så nu ska jag plugga lite och sen knäppa upp byxorna och lägga upp fötterna på bordet för att njuta framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0