we listen to it twise because the DJ is a sleep

Denna dag vart inte som alla andra dagar. Började med att matteläraren var sjuk så vi hade ingen matte. Hade två prov på raken och det första gick nog rätt så bra men vg/mvg delen på svenskaprovet gick ju lika bra som jag är på att passa tider. Helt åt fanders alltså.

Inväntade IV valet med att ränna runt på staden med Olivia. Den kvinnan vart galen så fort hon fick se en skylt med ett erbjudande på! Rätta takter tycker jag.

Nu sitter jag och njuter FANKEN av att vara hemma och söffa. Såg första idol-finalen för denna säsong ikväll med. Tycker inte det är så bra längre så nu sitter jag och blinkar 100 gånger i minuten för mina ögon är helt uttorkade och ska snart mysa ner mig och kolla på film. TJILEVIPPEN gott folk!

Kommentarer
Postat av: olivia

Man måste ju passa på!! höhöhö :D

2010-10-22 @ 21:29:31
URL: http://oliviakristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vad snällt. =) Har du lust att göra bloglovinbyten? =)

2010-10-23 @ 11:14:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0