Nämen tjena, hallå, tudilu!

Solen skiner, fåglarna kvittrar, mamma sjunger på toan och jag sitter och fiser i soffan. Nu undrar ni kanske vad jag vill ha sagt med detta? Jo helt enkelt att det är LÖRDAG!
Har varit duktig och plockat in ute möblerna och alla krukor in i boden mm och jag vill lova att det är fan inte några krukor! Tog några timmar men nu är det klart. Belöningen för detta vart massa GLASS.

Ikväll följer jag med Pernilla hem till hennes kompis Erika på pärty. Det blir himla bra det! Så nu ska jag nog använda plattången som jag stänge på för ungefär 30 min sen, innan det börjar brinna i mitt rum menar jag. SOLONG!

Ganska små


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Taack! :)

Kram!

2010-10-16 @ 16:29:11
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0