paulina=mocha late tjej= tuff brud

Dagen började med att jag vaknade av att moder ropar på hjälp, jag springer upp och tror att kvinnan slagit sig men när jag kommer ut till henne så ser jag att det är en fågel som flugit in i vårat vardagsrum?

Senare på dagen åkte jag till Anki och vi gick ut och gick i det underbara vädret. Sen mötte vi pernilla och senare åkte vi in till stan och tog en fika. Vi satte oss på ecpresso house och så kommer det fram en kille och säger att dom ska ha gudstjänst där snart, så vi va på gudstjänst. Men vi gick där ifrån ganska snabbt, kände att det inte va något för oss.
Sen gick Anki och jag hem till Curre och kollade på Wipe out.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0