En liten afrikan i mig

Gårdagens temadag va faktiskt över förväntan. Trodde inte att det skulle bli kul alls men ack så fel jag hade.
Jag va med HR tjejerna hela dagen och dansade två pass med AFRODANS/POWERDANS. Anki och jag var duktiga på det tyckte ja, jag som gick och oroade mig att jag skulle slå ihjäl någon men nej alla överlevde. det va så kul att Anki och jag körde dans båda passen! Inte illa. Men i mellan så gick Anki, Curre, Ronja, Anna, Carro och jag för att äta sallad.
Vi träffade även på Tulda som skulle dansa sista passet och när det va slut gick hon och jag från sporthallen in till gränden. Vi va dyngblöta när vi kom fram! Det spöregnade.. Sen va jag tvungen att gå till Expert där mamma va och fixade jobb så jag stod där inne helt blöt och äcklig! De som jobbade där inne kollade rätt så lustigt på mig.

Sen på kvällen åkte jag till Pernilla och sedan till gymmet. Vi...är...så...hurtiga!..NOT
Men det behöver ingen veta. Tanken som räknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0