17 år!

17 är en meningslös ålder måste jag ju ta och säga men det posetiva är ju att det är 1 år närmare 18.
Idag kommer släkten hit och firar mig med smörgåstårta. Gott!

I Torsdags så åkte Mathilda, Anki, Malin och jag in och tog en fika på eh. Vart ju en lite annorlunda fika om man säger så. Sen åkte vi hem till Malin dit även Pernilla och Bella kom. Bella som fyllde år och allt! :D

Igår åkte jag till rece vid 12 för att träffa Freja, Olivia, Sandra. Viste inte vad vi skulle göra och när jag kom fram så va ingen där. Ringde till Freja och hon satt på bussen, ringde till Sandra och när jag frågar vart hon är säger hon ingenstans och så hör jag att det piper i bakgrunden och Olivia som säger något. Så jag trodde att dom va hemma hos Olivia och micrade något? Men sen kom alla tre och då satte vi oss på ett tåg till...Norrköping! otippat, jaa! Sen fick jag packet, ett linne och byxor. Jätte fint! Sen gick vi på stan och de bjöd mig på mat.
NI ÄR BÄST TJEJER!<3
Senare på kvällen åkte jag och Pernilla till Anki där vi kollade på en thai B film. Men Pernilla skrek som en lite gnu :)) Maajsigt!


Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHAHA nu undrar jag vad du menar med en annorlunda fika? =D

2010-05-16 @ 16:07:55
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: paulina

haha lägg av :D

2010-05-22 @ 13:45:39
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0