rewind

Upps plötsligt försvann lusten till att blogga. Men slänger in ett litet inlägg nu bara för att.

Helgen har varit lugn, träffade nästan alla tjejer för att säga bye till Curre som nu har åkt till Fårö där hon ska vara hela sommaren! Ha det så bra fröken Curr!

Igår blev det ennu en tripp till stan med halta-Lotta, eller rättare sagt till Ikano. Jag har varit alderless för mycket i stan och shoppat nu tycker tillomed jag..Då är det illa..
Och ja, jag kom hem med lite igår med. Faast kunde ha köpt betydligt mycket mer, men hejdade mig! Men det vart Ett par trosor, mineralpuder och två kilo extra på magen.
Men tappade 1,5 kilo efter 4 timmars gång fram och tillbaka på Ikano, fattar inte vad vi gör? Tog säkert 30 min och om  inte mer i varje affär.

Senare när vi väl kom därifrån så åkte vi till Anki där va planerade till Halmstad som förövrigt är fixat och klart! Den 8 juli far vi, läängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0