Don´t drink and drive

Har varit på handledarkurs idag, hela familjen. Tre timmar tog det, inte så farligt som jag trott, plus att instruktören är jätte duktig på att få en att lyssna. Men när jag satt där och lyssnade så kom jag plötslig på att jag glömde berätta om en lite rolig grej (tråkigt för föraren). Men när jag och Pernilla kom invandrandes på varamons strand så kommer det en poliser gåendes och lite längre fram står det några till. När vi kommer fram ser vi en bil ståendes med ena hjulet hängandes i luften, över stranden. Det var en liten gubbe som antagligen inte orkade gå och tänkte att han "tamigfasen" skulle köra så nära som möjligt, och visst gjorde han det! Kanske liite för nära.
Lite synd om han när jag tänker efter. Polisen frågade hur hans sambo hade kommit ut ur bilen och han svarar; jag vet inte. Hahah lilla gubbe!


O ja jag är kung på paint!  not


Kommentarer
Postat av: pernie

hhhhahahahhaha fin bild (y)

2010-07-02 @ 19:29:14
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0