back on track

Nu är det såhär att mitt internet har inte funkat sen i torsdags så det har inte varit lätt att uppdatera här. Men nu funkar det som ni kanske märker och min kamera har använts flitigt under dessa dagar så kommer komma några inlägg på raken med mestadels bilder och lite uppdatering frpn veckan, inte helt fel nej.

Skolan blir det inte mycket av nu för tiden, älskar det! Om hela skolåret skulle vara som nu skulle jag lätt kunna gå i skolan längre.
Betygsnack är det som står på schemat resten av dagarna (alltså måndag). Har redan fått reda på att jag har MVG i Branch- och produktkunskap, VG i Information- och layout sen ska jag komplettera en grej i svenskan så får jag VG i slutbetyg där med. Så det ska jag lätt fixa.

Nu ska jag ut i solen och bränna på min bränna! Så mer bloggande ikväll. SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0