you make my heart go bombom

Dagen började klockan 8:a för mig i morse..Fyfasingen va trött jag var med tanke på att jag inte har sovit bra på nästan en vecka nu. Men gjorde mig i ordning för att sedan åka med mamma till stan och sen möta Curre på Ikano. Vi åt på Chilli (MUUMMS) och som vanligt vart det liite för mycket mat i magen! Men va ska man göra när det är gott i gott gott?

Sen gick vi och kollade lite. Curre hittade en slags väst på MQ som var fin. Jag köpte en bok (Ja ni hörde rätt). Jag har redan läst 50 sidor. Det är verkligen inte likt mig men någon gång ska måste vara den första.
Sen så gick vi till skopunkten. Där Curre hittade ett par jätte snygga stövlar som jag verkligen tycker hon ska ha!
Vi testade även skor från "fynd hörnan" det va ju inte direkt något fynd. Det borde ha stått "Skit hörnan".
Men jag köpte mig ett par aggs/uggs (är det någon som kan berätta för mig om dem heter aggs eller uggs?!)
Supperskönt speciellt eftersom mina tår är trasiga. Sen gick vi in på SOVA. jag testade att ligga i en sån där Tempur-säng. Jag skulle hoppa upp och sätta mig på sängen och när min rumpa landade mot madrassen (om man nu kan kalla det för madras!) så lät det som att jag satte mig på ett trägolv? Hur hårda som helst! Jag vet att dem formar sig efter kroppen efter ett tag men herregud, jag skulle aldrig kunna ha en sådan säng.
Efter ett tag ringde mamma och vi gick till maxi för att handla och sedan skjutsade vi hem Curre och sen vart det så sent så jag han inte träna. Ajaj!

I morgon blir det en stressig dag. Ska först åka och köpa tappeter. Sen ska jag åka och kolla på våran match i Motala. Måste ju kolla på den match som alla har fruktat "MALIN MATCHEN" ohohoh!

Sen på kvällen så ska jag och Curre på fest, tror jag? Det lär märkas.

NU klarar jag inte av att skriva längde för min pappa ligger och snarkar och jag håller på att få ett panikutbrott!

Så soolong!


Kommentarer
Postat av: annis

det heter uggs du paulina ;) <3

2010-01-13 @ 22:13:52
URL: http://annaes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0