shabam

Hej alla glada, här sitter och gör...inte ett skit. Eller tekniskt sätt skriver jag ju men det räknas inte.
Jag ska snart hoppa i sängen. Är mycket trött. Har inte sovit efter skolan på två dagar nu! Inte okej.

Men i morgon blir en bra dag. Sovmorgon till 10.00, slutar antingen 11.30 eller någon gång efter ett. Då ska jag och Freja in till stan och sen ska jag åka med Ankie till Ikano och kolla runt lite. Efter det ska jag direkt till träningen. Kommer antagligen somna där men vad gör man inte. Sen hem och ta det LUUGNT! Det ska bli så jävla skönt rent ut sagt.

Förövrigt så har jag fått shoppingnoja. Hittar saker överallt. Deet mina vänner, är inte bra!







Kommentarer
Postat av: mathilda

tjusiga grejer där pullina! ;) gillar den blommiga blusen starkt O) puss sötis <3

2010-01-30 @ 13:37:37
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0