min dag

Kort dag även idag, inte mycket vettigt gjort. Hade håltimme så Sandra, Freja, Olivia och jag gick till subway och åt. Har aldrig ätit där innan men det var gott. Jag gjorde även bort mig. Men det brukar jag ju göra så det var inte så farligt denna gång. Sen skulle jag köpa ett nytt månadskort (busskort)och när vi står där inne kommer det in en gubbe med jätteglasögon! Ni vet såna där som man får enorma ögon av, som man brukar ha som skämt-glasögon. Hur söt som helst!
Freja och Sandra bara stog och gapskratta åt han, lilla farbrorn.
Sen hade vi engelska och sen åkte jag hem. Kollade på film och sov lite. Sen åkte jag på träning. Som för en gångs skull gick gaanska bra för mig! Och jag var inte helt död när vi skulle köra match. Good for me!
Nu är mina fötter förstörda så jag ska stänga av datorn, lägga mig i sängen och läsa i min nya bok. Hejsvejs

Btw; årets första vurpa gjorde jag på vägen från skolan idag. Den var mycket fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0