life killed the dreams I dreamed

Fredagar är underbara! Man har klarat av ännu en vecka utan att avlida. Starkt av oss. Men nu ska jag inte vara sån, denna vecka har faktiskt inte varit något att klaga på. Men nästa vecka börjar alla lektioner igen. Känns såådär va?!

Gårdagen va i alla fall bra. vad 17.30 va det träning som gick ganska bra idag med. Dock fick jag inte spela match..Snyft! Men jag och Ankie ska kolla på och heja!

Sen efter träningen gick jag hem till Ankie. Där vi gjorde oss i ordning det sista och sen åkte vi på fest hos Eve. Det va trevligt, träffade några som man inte har sett eller pratat med på länge. Ankie och jag tog sedan halv ett bussen hem. Somnade på direkten kan jag ju tala om! Skapligt trött! Vaknade sedan vid 10 på morgonen. Bra av oss. Vi gick upp och åt frukost. Hos Ankie får man god och lyxig frulle så ni vet! Sen åkte jag hem och tog en låång dusch. Herregud va det lukta illa om mitt hår..
Men nu är jag fräsh och sitter här uttråkad och lyssnar på my chemial romance. Har även packat ner julsakerna. Bort med skiten och fram med våren. Jag har sagt mitt..SOOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0