It’s like you’re the swing set and i´m the kid that falls

Ohoj där! Jag är trött som ett djur. Ska snart gå och borta tänderna och sen ska jag sova! Innan 00.00 har jag bestämt mig för.

Min dag började inte så bra. När jag skulle gå ut till bilen ramlade jag i snön och fick stora blöta fläckar på byxorna. Starkt jobbat MISSSS! 

Skolan va ingen hitt men även fast skolan inte är kul så blir den det på något sett eftersom jag får träffa fingerborgen, Bobflugan och Ringfingret. Plus att vi har börjat med några nya ämnen som jag tror kommer bli ganska roliga.
Men jag hoppas på att det kommer hända något kul i helgen! Det skulle jag behöva. Malin vill jag träffa och sen vill jag bli uttagen till matchen på lördag. För en gångs skull..
Men vi fårlá se vad som händer.

NU... TILL BORSTNINGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0