If you can´t say it, sing it

Nu har jag suttit och läst på folks bloggar och på nästan varje blogg står det. "Dags för skola igen", "Jag va död i morse" mm. När jag läste det kändes det lite extra fint att vara ledig tills måndag.

Igår åkte Freja, Olivia och jag på äventyr till MJÖLBY. Det var första gången jag åkte tåg. Det var inte så kul som jag trodde det skulle vara. Efter 20 min så var vi framme och Sandras pappa med Sandra (så klart) kom och hämtade oss på stationen.

När vi kom hem till henne så fick vi mat nästan med det samma. Sen kollade vi på TWILIGHT. Jag hade inte sett den innan och herregud vad jag hade missat något där! Den va jättebra! Innan jag sett filmen tyckte jag att "Edward" var ful och att "Jacob" var gaanska snygg. Men efter att ha sett Twilight och new moon (som jag inte sett innan heller) så kan jag inte annat än säga. Uhlala! Dom ser himla bra ut.
Så imorgon ska mamma låna den tredje Twilight boken för jag måste få veta vad som händer sen! (Det är första gången i mitt liv jag ber min mamma låna en bok åt mig och att jag verkligen vill läsa den!

Men sen åkte Olivia hem och efter att vi kommit tillbaka så gick Sandra, Freja och jag ut i snön. Skapligt kallt var det men kul! Ingen tvekan om den saken. Sen gick vi in och hängde upp våra blöta kläderna och kröp ner under våra tecken och så kollade vi på New moon. Dom satt och lurade mig att Edward skulle dö hela tiden. Då vart jag ledsen i ögat. Men han dog inte. Pjhu..
Sen skulle vi försöka sova och det gick inte så bra. Övertröttheten tog överhand. Men sen när vi väl skulle sova så hade jag på musik för hennes föräldrar snarka så jag lyssna på radio för att inte höra det. Första gången jag gjort det. Inget jag skulle göra varje kväll, jag kunde inte tänka med musik i öronen. Sen somnade jag klockan 7 på morgonen..IGEN..
Jag vet inte vad som har hänt med mig. I söndags somnade jag klockan 7 på morgonen. I måndags somna jag klockan 9 på morgonen och sen resten av dagarna har jag somnat vid 7..Det är verkligen inte kul.

Men nu har jag uppdaterat så det heter duga så om ni orkar läsa, enjoy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kulkul :D <3

2010-01-08 @ 14:23:35
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0