I´m still waiting for better days

Den här veckan har gått fort men ändå inte. Konstigt?
Har inte hänt mycket denna vecka heller. Det tycker vi fortfarande inte om.
Eller vi åkte iväg för att köra en träningsmatch i Mantorp i torsdags. Vi vann! För första gången och så var det bara en träningsmatch. Det var ju lite synd men det kändes skönt att inte förlora igen. 
Men dom tyckte nog det kändes surt att förlora mot oss! Det kunde man inte ta miste på, några av dom vart ganska argsinta där på slutet och då satt jag och Mathilda bara och skratta åt dom.
Jag fick i alla fall med mig en lårkaka hem. Den känns fortfarande kan jag ju säga!

Sen hade vi match idag..Vi förlora igen, det börjar bli riktigt surt nu! Efter det har jag inte gjort någonting, man blir väldigt deprimerad av att gå hemma och inte göra något har jag kommit underfund med. Men i morgon ska jag förhoppningsvis träffa Malin. Soloooong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0