cinderella

Fredagen den 19 Januari år 2010 har varit en bra men aningens stressig dag. Sovmorgonen satt fint må jag säga! Sen hade vi handel där vi klippte och klistrade sen lunch och slutligen engelska. Detta betyder alltså att jag slutade klockan 12.50. Jag gick till mammas jobb i stan och hämtade min väska. Hur kallt som helst! Sen gick jag till pappas jobb där jag satt och väntade på att Ankie skulle sluta. Hittade en påse med godis i så under tiden satt jag och åt dumle. Bra lunch!
Tillslut sms:ade Ankie mig och sa att hon slutat och att hon va på väg. Vi tog då en 521 till Ikano.
Väl där gick vi och kollade efter skor till Ankie. Hennes mål var att köpa några koftor och ett par skor. Resultatet blev en kofta och en kavaj medans jag fiskade till mig ett par skor och en kavaj. Sen efter en fika så fick vi ruscha igenom ikano för att hinna med bussen. Sen gick jag av bussen i Ljungsbro och powerwalka bort till sporthallen för att byta om och sedan träna. Kommer dit 15 min försenad och upptäcker att jag har EN sko med mig! Så jag ringer till mamma för jag hade fan inte stressat ner i onödan men varken hon eller pappa kunde lämna min saknade ensamma sko...Men så tog jag och lånade Saras "gladisskor" så det löste sig. Träningen va kul (förutom att Sara skadade tummen). Nu har jag haft en lugn kväll och jag har njutit av att bara göra saker jag vill göra utan att tänka på att jag måste göra ditt eller datt! Så nu ska jag sova och tänker sova så länge jag bara orkar!
SoLong


"Ps; ingen dagens outfit freja, jag gör inte sånt. Ds"


Kommentarer
Postat av: amanda

sv:tack!:D

2010-01-31 @ 09:24:46
URL: http://februari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0