2010

Första inlägger för året, värt en applåd tycker jag allt!

Har inte haft på min dator det här året. Alltså inte på tre dagar. Bra jobbat tycker jag. Det är rätt så tråkigt att sitta vad datorn nu tycker jag (nej jag har inte blivit galen!).

Men nyåret spenderades med Hanna, Curre, Mathilda, Pernilla, Bella, Anna, Frida hemma hos Hanna. Där fick vi tre rätters. Jätte gott och fint fixat. Curre, Tulda och jag hade gjort glasen. URLÄCKRA!
Sen skulle vi till stan men så han vi inte längre en till Vreta förens bussen gick sönder för att folk började hoppa och slå i bussen så den gick sönder! Va är det för fel på folk! Det tog en timme att komma till Vreta och så fick vi sitta och vänta på att polisen skulle komma och sen att en ny buss skulle komma så nästan två timmar senare var vi framme i stan. LYCKAT!
Sen så går vi upp i kylan till borggården där folk sköt raketer och sånt. Vi vart jätte rädda när dom sköt bland folk.
Det vart inte alls lyckat! Sen åkte jag och Pernilla hem till henne och så sov jag där.

Sen i dagarna har det inte hänt så mycket. Eller jo, dagarna innan nyår så va först jag och Pernilla inne på mellandagsrean och jag hitta inget roligt alls, va riktigt besviken! Men för att bota den besvikelsen så åkte vi och gymma. Borde jag göra offtare!

Sen dagen efter så va först jag och mamma inne på Tornby och då köpte jag två par skor! BEHÖVLIGT! Sen träffade jag Malin och då åkte vi in till stan och denna gånge hittade jag ganska mycket. Totalt så handlade jag för lite under 1000 lappen den dagen. Lyckat.

Nu har jag skrivit av mig lite. Braa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar min Paulina sjukt mkt!<3

2010-01-03 @ 22:39:30
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0