och gud sa att det var gott, slick slick

Jag har fått en kick! Började med att klippa sönder min pappas byxor till shorts, vart ganska nöjd faktiskt! Ska fixa till dom lite innan det är helt klara. Sen fick jag massa smycken av mor min. Fina halsband, armband och ringar. Vill bara slänga ut min garderob och smäcka in helt nya saker. Har dock inte pengarna till det så man får göra vad man kan.

Har även varit på Skänninge marknad nu på eftermiddagen med la familja och vänner. Vart rätt så besviken, det var inte som jag trott/mins. Hittade nästan ingenting och det jag hittade va dyrt och förstort..
Men hittade ialla fall ett par örhängen och ett skärp. Sen köpte jag (pappa) majsbollar. Det är ett måste på marknader!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0