Vår

Ännu en dag med U-N-D-E-R-B-A-R-T väder! Dagen har varit helt okej i sig och efter skolan gick Freja, Sandra och jag till Bosses och åt en glass. Jag tjatade som ett litet barn, har nog blivit GLASSOMAN! Men glass kan man inte få nog av!

På eftermiddagen/kvällen åkte jag till Pernilla och vi cyklade till gymmet. Svetten rann till en början sen höll jag på att somna. Sen cyklade vi tillbaka och nu är jag hemma och är ganska så slut! Ska duscha och sen sova! Har längtat efter sängen nästan hela dagen.


Nu ska jag bara säga; HÄMDEN ÄR JUV


Nu skrattar du inte vavavav?

SOLONG

Kommentarer
Postat av: anonym

så jävla snygg tjej!:O

2010-04-15 @ 17:07:55
Postat av: paulina

töönt anonym :O

2010-04-15 @ 20:37:06
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0