My best friend gave me the best advice, she said each day's a gift and not a given right, Leave no stone unturned, leave your fears behind

Igår kväll ställde jag klockan på 10.30. Då planerade jag in att; jag skulle duscha, sminka mig, äta frukost, hinna åka till Pernilla och allt det innan klockan 11.00 så vi slapp att stressa till bussen. Jaah...jag är tidsoptimist.

Jag vaknade vid 10, kände att jag kunde lika gärna gå upp och duscha då. Råkade duscha i 30 minuter (kändes som 10 minuter)! Gjorde mig i ordning och fönade håret. När jag kollar på klockan så va den 11.05. Skulle vart hos Pernilla för 5 minuter sen. Där sprack min första plan. Sen han jag inte äta frullen, där sprack min andra plan. Sen fick jag skjuts till Pernilla och kommer dit 16 över. Där sprack min tredje plan. Men vi han som alltid.

När vi väl kom in gick vi en runda på stan, Pernilla köpte garn och jag bytte en bh. Sen gick vi på jakt efter ett par snygga klackskor till Pernilla. Fyfan vi va i varenda affär vill jag lova! Sen skulle hon inte ha några. Senare kom Malin in och vi åt GLASS (muuuuuumms) på Bosses. Kärlek på deras melonsorbe!!

Sen har Pernilla och jag simmat och lekt i barnpoolen. Efter det gick vi till Malin där kvällen slutade med massor gott att äta och sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0