so take this wine and drink with me

Söndagen vart seg! Somna inte förens klockan sex i morse och vaknade vid 9! Härligt som bara den..
Som frukost vart det godis, nyttigt! Vi kollade även på en film som jag tyckte va jätte bra men kommer dock inte ihåg va den hette. Sen åkte Freja och jag hem från Mjölby och så fick vi vänta i ungefär en timme på rece så vi tog oss en glass och satte oss för att vänta. Där efter åkte jag till Malin som otåligt satt och väntade utanför dörren. Vi gick ut och snackad och sen köpte vi glass. Herregud vad sjuk jag är på glass. Efter det kom fader och hämtade mig och vi gick ut och sprang. Men innan det åt jag lite mer...glass...FAN för mig idag! Vart sjukt jobbigt att springa med all glass i magen.

Kort sammanfattat kan jag ju säga; en riktigt bra söndag!




oslagbart♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0