Would you go along with someone like me

------------------------------------------------- såhär glad är jag att det är fredag imorgon och som grädde på moset är min bror inte hemma och det blir LAX med pressad potatis till kvällsmat!<3 Så gott!

Dagen började med att vi INTE sprang på idrotten. Jej! Så vi körde volyboll, det va faktiskt kul. Sandra och Olivia va hemma och sov så det var bara Freja och jag som va tappra att komma, vi är starka vi :L

På kvällen åkte jag till min affeflaffe. Skulle på mässa i folketspark, många kakor vart det vill jag lova. Pernilla drack även kaffe, hon tyckte hon va jättecool (h) Sen åkte vi hem och lyssnade på Roger Pontare.

NU har jag duschat och ska snart sova, har super ont i magen igen! Inte okej..


Kommentarer
Postat av: affeflaffe

vi är så coola

2010-04-23 @ 19:15:49
Postat av: uffefluffe

ATT vi är

2010-04-23 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0