ten million fireflies Lit up the world as I fell asleep

God morgon! Vaknade för ungefär en timme sen men ligger fortfarande kvar i sängen, kände att det va lika bra.
Idag är det lördag vilket betyder att det snart är måndag vilket betyder skola! Uschianemig som Pernilla hade sagt! Har en fin liten hög med grejer jag ska ha gjort tills på måndag men inte gjort ett dugg av. Så kan det va.

Lite från de dagarna jag missat, onsdags kväll vart det ett möte hemma hos fröken lindh med flickan Angelica. Vi åt upp hennes frukt och cheesbals. Helt okej!

Torsdagen va jag och Anki på stan och jag försökte lämna in lite mer lappar om sommarjobb. Vet inte hur jag lyckades men Kafé och Kök lät ganska lovande. Sen åkte vi vidare till Ikano där det vart en fika och kolla runt lite men vi (jag) var så trött så vi åke hem efter en liten stund.

Igår kväll åkte jag till Pernilla, vi skulle gymma för vi hade inget bättre för oss men den tjejen har lika mycket koll som...jag brukar ha så vi kom dit och åkte hem igen.
Sen tänkte vi spela in en låt. HAha herregud vad jag garvade, allt slutade med chips, dipp, gurka och morötter. Inget konstigt alls.

Ikväll blir det äta ute med Mathilda, Pernilla, Angelica, Hanna. Det blir fint! Men tills dess ska jag inte göra ett dugg. SOOLONG!


lika snygg somm alltid


Kommentarer
Postat av: pernilla

haahhahaha aeee fyyyyyy fan va äcklig :D

2010-04-10 @ 13:43:59
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0