What have i done and Who have I become?

Uppe med tuppen va det som gällde i morse. Skulle vara hos tandläkaren 07.20 så jag va tvungen att gå upp kl 6.00. Eller jag gick ju inte upp förens 20 min senare men endå. Gick upp och åt sen kände jag att sängen ropade på mig så jag gick och la mig igen. Vaknade och såg att jag skulle vara hos tandläkaren om 30 min och där låg jag i t-shirt och helt ful i huvet! Men jag han och jag kom fram till tandläkaren och mina tänder va fina som vanligt (inget skryt nej) Men jag hade tydligen salivsten så då tog hon fram ett sandpapper och slipade mellan mina tänder och ner i mitt tandkött.(det va ju dock ingen 80 papper men ni fattar!)
 Det gjorde ont och jag känner fortfarande av det. Sen kom jag lagom tills skolan började...Suck!

Dagen va ganska seg, jag va så jävla trött så jag somnade nästan två gånger.
Sen väl hemma hade jag ont i huvudet och helt seg. Så åt och somnade stenhårt i soffan.

Nu har jag precis färgat håret och ska göra mig klar för att sova men inna ska jag läsa tuuurism! Tjihoo ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0