Give me a reason I gotta know! Do you feel it to?





Åkte in till stan och åt på salladsbaren med Ankie. Riktigt trevligt! Vi satt och snacka tills dom skulle stänga nedervåningen. Då gick vi ut och mötte Hanna, Curre och Mathilda. Sen träffade vi på masser annat trevligt folk.
Sen mötte jag och Ankie upp Malin och dom andra gick iväg. Sen träffade mötte vi upp dom igen och Hanna va lite gladare en innan! Men kvällen va väll både bra och dålig. Fick ett skoskav lika stort som min näve men det kan jag ju gott ha!

Dagen har jag för det mesta försökt att få ordning på mitt rum. Jag har slängt ut mitt skrivbord och min hylla så alla saker ligger på golvet. Tog även tag i att göra iordning i garderoben. Blev fint tyckte jag! Kolla bilden nedan!

FÖRE;




EFTER;

stark innsatts av mig!

en lite smart lösning på mitt örhänges problem. Lite stolt över
mig själv faktiskt!






Min bebis fick va med längst ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0