No one else can feel it for you

Har gjort om designen lite. Efter att ha gjort om Sandras blogg så kände jag att jag me ville göra om min. Vet inte om jag vart så nöjd men det är lite nytt iaf!

Gårdagen va det först skola. Sen åkte jag till Tim. Vi gick någonstans ute? Vetifasen vad det va men han såg en orm så vi vände på dirrekten! Hahah. Det va lite kul! Senare stressade jag hem som en dåre för att komma hem, byta skor, bokstavligen slänga i mig en macka och sen åka ner till Ankie och Curre. Som tur va så behövde vi inte åka buss för jag kom typ samtidigt som bussen kom. Sen fick vi skjus ner till rece där vi mötte några från Ankies och Curres klass och paralellklass. Sen efter ett tag så åkte vi vidare till Vidingsjö hem till Stina där det skulle va fest.
Det va trevligt! Kom hem vid 3 någon gång.

Idag har jag inte gjort så mycket så jag struntar i att skriva något om det. Ska snart sova för jag är helt sjuuukt trött! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack ännu en gång gumman ;D <3

Nu kunde jag ju t.o.m ändra lite själv :D

Din design blev också väldigt snygg (Y)

2009-09-13 @ 13:41:07
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0