inget bra rubrik

Gårdagen lite kort; Skola till 11.00 :L Hur skönt som helst! Sen senare på eftermiddagen så åkte jag till Pernilla. Hon satt och plugga medans jag satt vid datorn. Sen åkte vi ner och köpte blåbärspaj. Nyttigt och bra!
Sen åt vi mat och sen kollade vi på idol. Mysig kväll! :)

NU;
kom hem från skolan för en stund sen. Är så galet trött och dagen har varit seg! Men flickorna små gör dagen lättare! Olivia, Elin, Freja och jag va och åt på la kantarell på lunchen idag. Kebaben va ingen höjdare tyckte jag men endå åt jag som en gris...
Sen rullade dagen på och plötsligt va jag på resecentrum. När jag ska gå på bussen så kommer jag på att jag glömt curre i skolan! Va är jag för en vän va!? :S Jätte ledsen för det Curre!
Sen åkte jag hem med mamma och vi han med en Mc.Flurry me. MUMMS!

Nu ska jag igentligen plugga lite men jag måste sova lite innan.
Sen ska jag åka till MALLOO! Ha en fortsatt bra dag för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: olivia

Vem åt som en gris om inte jag ? ;o

2009-09-10 @ 21:27:20
URL: http://oliviakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0