I can´t finde the words

ÄNTLIGEN HELG! Så grymt skönt. Har verkligen längtat efter helg denna vecka.

Igår kväll så åkte jag till Curre för att sedan gå till Mathilda där det väntade idol och lite gott!
Riktigt trevligt som alltid. Sen lämnade vi Mathilda vid 22.00 eftersom hon skulle packa tills idag. Lycka till på SM!
Då gick jag och curre hem till henne och sen så satt vi ute och snacka ett bra tag. Hel fint!

Idag så vaknade jag av ett sms från Malin. Vi bestämde att jag och curre skulle komma och kolla på hennes modevisning ikväll. GRYMT kul! Så det är vad som händer idag. Åka till Curre nu efter maten för att göra oss iordning och sen ska vi åka till stan och  kolla på Malin. Ha en bra kväll alla för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0