hide and seek



Jag är ingen hejare på att uppdatera just nu. Men man är ju så himla trött när man kommer hem och så vill man inte sitta och skriva upp allt som hänt under dagen..
Vill bara att det ska gå två tre veckor nu! Och att ett lov ska komma och vara LÄÄÄNGE.
Men det är nog för mycket begärt.
Men jag har inte mycket att klaga över idag. Började 8.15 och slutade 10.45. Men missade bussen till ljunkan imorse och jag som hade tagit på mig mina klackskor..Aj aj! Men Morgan och Jesper missade också bussen så gick med dom ner till skolan. Det va ett jädra tjat om att missa bussarna måste jag säga!

Hade två tråkiga och långa lektioner sen åkte jag med mamma och handla och sen hem.
Ska lägga mig och kolla på tv och sen ikväll ska jag se "Män som hatar kvinnor"
Alla säger att den är bra.

Nae nu ska jag gå här ifrån! Chiao!

http://open.spotify.com/track/0w8qNK4uYybFFBlBwL4rGM

Kommentarer
Postat av: pillaaaaaaan

sv: men jag älskar dig ändå, jag lovar ;)<3

2009-09-03 @ 07:20:05
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0