thank´s for watching me fal

Skola till 16.00 idag. Sen efter åkte jag och Sandra en smockad buss ner till stan där jag sedan gick till Hakepi för att äta med Hanna och Pernilla, sen gick vi vidare till biblan för att "plugga" men det vart inget plugga för min del, jag bara satt och prata och störde Hanna som åtminstånde försökte plugga haha! Jag är en ond kvinna!

Sen gick vi skillda vägar till bussen. Jag höll på att missa min så jag fick kuta som en iller. Men *host* snabb *host* som jag är så han jag precis me den. Det va min dag det. Trevligt, kul, fint..aaa! Lite övertrött me. Men ska skutta bort till tv:n nu. Chiaoo!



Kommentarer
Postat av: SANDRAAA

Det var ju super mysigt på bussen :D xd

2009-10-05 @ 20:32:24
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0