orkar inte komma på en bra rubrik!

Fyyfan vad det är kallt ute! Kom hem runt 23.30. Mina läppar, fötter och fingrar va djupfrysta och mina lår va iskalla. Men trevlig kväll va det ialla fall. Vi tog en fika och satt och snacka sen gick vi ner och kollade på modevisningen. Kvällens höjdpunkt va den SJUUKT SNYGGA killmodelen. Nått av det snyggaste jag har sett, helt klart! Man smälte när han kolla en i ögonen!

Tog bussen hem senare på kvällen och sen mötte Hanna och jag upp Curre som hade varit barnvakt. Vi gick ner mot brunnby och snackade och huttrade som små apor! Det gjorde ialla fall jag. Sen efter ett bra tag åkte jag hem och här ligger jag och skriver såhär mitt i natten..Kanske borde sova? Men jag kom nyss på att jag inte har gjort klart ALR grejen eller mässgrejen så det måste jag göra..NU.. :( Mitt eget fel...
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0