tonight´s gona be a good night

Som sagt så hamnade jag i sporthallen. Där satt jag med Malin och hennes kusin och sen Anna och Eric. 93 killarna van. Sen kollada vi på nästa match me. Jag kommer inte ihåg vilka som körde men det ena laget krossade det andra med 43-23!

Kvällen spenderades med bästa. Fick tårta och kakor. GOTT! Vi lyssna på högkvalitets musik och så kolla vi på tv, fast utan ljud ;P Kom hem för inte så länge sen nu, ska tvätta bort allt äckelsmink sen ska jag krypa ner i min varma säng och kanske kolla på en film. Men igentligen skulle jag behöva sova, måste plugga, städa och så har jag match imorn. SUCK!

Men men, ha en fortsatt bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0