it´s so out of line to try and turn back time

Åkte till Malin vid 14.00 ungefär. Strax där efter så åkte vi till sporthallen för att kolla på killarnas match. Dom förlora tyver den. Sen efter det var det våran match. Glömde precis bort vilka vi körde emot men vi förlora tyver men Hanna och jag va glada endå ;) Men jag tyckte vi spela bra. Det va ju bara med 3 bollar.
Sen fick vi kanelbulle och sen åkte jag hem, åt mat, duscha och sen hamna jag framför tvn/datorn. Helt okej, men jag känner inte för att gå till skolan just nu. Men jag får ju träffa mina flickor så det får gå! puss


Kommentarer
Postat av: sandra

absolut <3

2009-10-05 @ 13:48:42
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0