one long sleepless night

Jag orkade verkligen inte skriva något långt inlägg igår, han inte för den delen heller! Satt uppe till 02.15 för att hinna skriva klart arl:en. Men så visade sig idag att jag hade hela lektionen och ända till 00.00 idag på mig att skriva. JÄTTE kuul! Jag som satt och skrev fast mina ögon gick i kors i huvudet på mig...

Gårdagens roligaste händelse va efter skolan när jag och sandra drog in mot stan. På vägen dit får jag en ide om att spraya hårspray i blåsten. Synd att sandra stog i motvinden och fick all spray i ögat! hahh gu vad jag garva!

Dagen har varit hur seg som hälst. Har varit såå himla trött. Fick sova lite på sista lektionen ialla fall. Sen åkte jag med mamma och handla på maxi och sen släppte hon av mig hos mathilda. Vi åkte sen ner till sporthallen och kolla på träningar. Hahaha shitt va vi garva där på slutet!

Sen åkte jag hem och tänkte sova vid 22.00 men nu sitter jag här och har inte hamnat i sängen än? Bra? Ne!
Men nu fan ska jag göra det! Godnatt!





Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha :D <33

2009-10-16 @ 08:22:49
URL: http://sandraaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0