Who's gonna be there after the last angel has flown

Plötsligt händer det.. Jag är ny duschad och klar och det va jag redan 21.30! Det här är inte likt mig men jag kan ju slå vad om att jag inte lägger mig förens klockan är 1 i natt! Men det är en annan sak det..

Idag kände jag verkligen hur mycket jag INTE ville till skolan. Känner bara mer och mer att jag inte vill gå dit, så ska men väll inte känna? Det ändrar nog på sig snart, hoppas jag. Men jag får tänka på det jag ska göra när väl skolan är slut, då går det. Som imorgon ska jag träffa min saknade Malin. Längtar faktiskt himla mycket! Jag vill att vi ska köpa skumtomtar för det är jag galet sugen på nu! Sen om 4 veckor ska jag få handbehandling av Mathilda. Gud va skönt! Sen ska ju klassen till Stockholm, gamla stans julmarknad och NK. Sen är det jullovet som står på tur! Kommer säkert roliga saker i mellan. Men längtar otroligt mycket till jullovet. Hanna och jag taggar som aldrig förr. Härligt. Nu har jag nog skrivit av mig det mesta. Ha en bra kväll. Puss


SÅÅ DU FREJA NU HAR JAG UPPDATERAT!


Kommentarer
Postat av: Freja

AH BRA PAO! :o :D

2009-11-11 @ 23:27:15
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0