People don´t believe in heroes anymore

Skola från 10.00 till 12.20. Sen tillbaka till skolan vid 16.00. Kom hem 20.30 ungefär. 
Idag va det öppethus på ljunkan. Så vi ettor på hp skulle vara kvar och hjälpa till.
Men innan på dagen hade vi två lektioner varav en va svenska där jag, Olivia, Sandra skulle redovisa. Av oss fick alla VG förutom jag som fick G. Dumma flintskalle :(
Sen gick vi till stan och kollade lite, Olivia åkte hem och Sandra o jag fortsatte run. Vi träffade på en kvinna som började snacka om hur en leksakshund såg ut när vi va små? Hon va lite läskig tyckte jag för jag fatta inte att hon pratade med mig först..
Sen åkte vi tillbaka till skolan där vi bara satt och gjorde inte mycket, fatta igentligen inte varför vi skulle vara där men visst, ganska bra tidsfördriv.

Nu skulle jag igentligen ligga och sova men somvanligt så gör jag inte det, dumma mig!






Kommentarer
Postat av: Sandra

GUUUUUUUUUUUUUUUUUD , vad vi är snöggga! "ooo ;D

2009-11-04 @ 22:49:08
URL: http://sandraaborg.blogg.se/
Postat av: Freja

hahaha olivia ser ut som ett redigt snille! :D

2009-11-05 @ 01:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0