GLÖMDE

Måste säga att i fredags så åkte jag, Hanna, Mathilda hem till Bella efter skolan för att äta tårta (som förövrigt va riktigt god!). På vägen till Ljungsbro ser jag först en kille som går omkring i tjejstövlar? Sen så ser jag ner från bussen och ser rakt in i en bil där föraren sitter och bokstavligen gräver med ena fingret i näsan. Det va äckligt tyckte jag :(  

Och i lördags så va jag och Hanna på stan och då va det olika högstadieskolor som va där och försökte värva elever till sina skolor och där bland annat va ljungsbro skolan (HAHAH) men då kom det fram en kille och frågade om vi gick i 6:an. Jag sa direkt; NEJ det gör vi VERKLIGEN inte! Haha sen gick vi förbi. Dumma unge..
Glömde även säga att jag, Hanna, Curre och hennes kusin va och åt på Ming i lördags. SJUKTGOTT som vanligt. Sen gick vi och kolla runt lite på stan, Curre skulle prova några klänningar. Det va sjukt kul för curre kan inte prova klänningar normalt ;D

Sen idag efter matchen berätta Lisa att det va en som råkat bajsa ut sina tarmar..Nu vill/vågar jag inte bajsa längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0