Ett långfinger åt döden

Ännu en vecka har påbörjats. Blir inte klok på hur fort allt ska gå. Visst att det är skönt att veckorna går någorlunda fort men helgerna går minst lika snabbt om inte snabbare!

Måndagens händelse va nog på matten. Jag hade hicka och så kommer Gunnar fram till mig och frågar om jag har hicka. Då frågade jag om han skulle skrämma mig eller något eftersom han frågade. Men då sa han; ge mig din hand. Jag sträcker fram handen och han nyper tag på leden längst ut i lillfingret. Han trycker hårt och det sa jag me. Men han sa bara; jag vet. Det skulle tydligen hjälpa mot hicka men det hjälpte då inte på mig. Det ända som hände va att jag fick ett platt finger och blodstopp längts ut i fingret. Hans kommentar till detta va; "det funkar visst inte på alla". Haha han är allt lite rolig han!

Denna dag har också varit lång. Går till 16.30 nu för tiden på tisdagar. Inte alls kul..
Men har garvat mig igenom denna dag med mina kära vänner. Jag gjorde premier i pedagogiska verkstaden idag me föresten. Har bild bevis på det! Jag och Freja målade även en fin teckning som jag tänkte visa.




Sen efter skolan blev det att gå till laserdomet med Hanna och fanny. Jag hamna i det blåa laget. Stackars dem! Jag kom 22:a av 23. Det kallar jag starkt jobbat. I första omgången hade jag skjutit 566 gånger och träffat 78 gånger. Sprang även in i en vägg.. Jag gillar inte laserdome! Men det va kul att köra med laget. Det blåa och röda laget hade ett bra teamwork där på slutet tyckte jag!

Nu ska jag sova vilket jag borde ha gjort för ett jävla bra tag sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH "fryst kyckling lever" oooh vad den gjorde min dag! <3

2009-11-18 @ 00:11:27
URL: http://frejajohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

aaa, verkligen tur att vi har varandra så vi får många goda skratt vare dag :D <3¨

Vad tror ni händer idag ? ;) haha

2009-11-18 @ 06:31:02
URL: http://sandraaborg.blogg.se/
Postat av: paulina

ni är bra!<3

2009-11-18 @ 09:48:23
URL: http://femtondemaj.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fin blogg :))

2009-11-18 @ 18:58:47
URL: http://sirapsbarn.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0