söndagarsuger

Nu är även denna helg slut! Jag orkar verkligen inte en till vecka. Känner mig inte utvilad för fem öre..

Helgen har iof varit lugn men ändå.

Dagen har spenderats i sporthallen. Först stå i kiosken vid 13.00 sen match vid 14.50. Matchen gick riktigt dåligt men vi kämpade riktigt bra och jag är helt slut och har ont i huvudet och i käken. Hahah Jag skulle vara lite "cool" och kasta bollen mellan benen, jag tar satts och smäller iväg bollen men sen gör den inte som jag vill utan studsar upp på min käke. Det gjorde ont och det va sjukt pinsamt..Har fortfarande ont. Men är huvudet dumt får kroppen lida..Jag har även riktigt ont i magen efter att ha ätit liite för mycket sallad. Usch mår fasen imej riktigt dåligt! Men ska kolla klart på gossip girl sen måste jag göra lite matte. Blir nog att sussa tidigt idag så jag orkar upp imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0