Första advent

Sitter och försöker få lite fason på mitt liv. Jag har byggt en rätt fin hög av skolarbete. Kanske skulle gått bygg!?
Och nu va det dags att riva den högen men lättare sagt en gjort. Känner att jag kommer få en rätt tuff vecka och det gör ju inte saken bättre. Men har man själv grävt gropen får man själv fylla igen den helt enkelt. Hoho jo jag kan låta förnuftig jag med. Men som mamma brukar säga; mycket snack och lite verkstad. Det kanske ligger något i det?
HUUR som helst så åkte man ju på en liten bi-effekt av sprutan som jag har skrivit och beklagat mig över i det förra inlägget tror jag det va? Men nu är jag nästan helt frisk igen, har dock lite ont i huvudet men det kan också vara för att jag ligger med örat över basen? Men man vet då aldrig. Nee fan nu har ännu 30 minuter av mitt liv bara sprungit iväg från mig.

MJ vrålar i mitt öra och stressen/paniken över att jag inte är klar med det jag ska har smygit sig på. Det betydet att jag ska sluta skriva skit på bloggen och börja skriva lite nytta på turismen. Soolong!

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahah vad fyndigt dedär lät: "har byggt en fin hög med hjälp av skolböcker, och högen är dags att rivas nu"



jag har lite av samma problem faktiskt :D men det löser sig väl ;D

2009-12-04 @ 15:44:59
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0